رجعت
بعد از یه مدت طولانی دوباره به این مجازستان برگشتم ، اتفاقات دنیای واقعی و پیشامدهای خوب و بدی که برام پیش اومد تا حدی منو از این دنیا دور و شاید تا حد بالایی از ذهن دوستان اینترنتیم پاک کرد ، و حالا با دنیایی سرشار از امیدواری به خونه ی قدیمیم برگشتم ...
برای جشن بازگشت از متن دوست نو یافته ی قدیمیم ! سمیرای عزیز استفاده می کنم و قلم زیبا و سبزش، امیدوارم هرجا که هست خوشحال و سبز و جاودان باشه – به امید دیدار دوباره ش - :

« خدايا! مگذار روزي فرا رسد که براي يک خود ساختگي بودن به جاي خود ساخته بودن بکوشم .ياريم کن تا تمرين کنم هر روز خود بودن و خوب بودن را تا به آن خود خوب خدايي خويش نزديک شوم .
اين است خواسته ي من: آني باشم سرشار از دوست داشتن و بگدازم از درد هاي بزرگ ونبينم پستي هاي اندک را / نخواهم هيچ چيز ناچيز را و مپيچم از رنجهاي هيچ/ دوست بدارم تورا بي چشمداشت بهشت و عصيانگر باشم بي هراس ويراني / جسجو گر باشم بي باک از حيراني /ببينم و نگاه کنم بي ترس از گناه و نپذيرم هيچ يقيني را بي ترديد / زندگي کنم پيش از انکه بميرم و بميرم پيش از انکه بردگي کنم/ آزاد بنده ي تو باشم / فقط بنده ي تو باشم و آزاد/ شاد باشم اما نه بي درد /آرامش داشته باشم اما نه بي خيال/خوش باشم اما نه تنها /خود باشم اما نه خود خواه
...»

Labels:

نظرات (کليک کنيد--> 13)
در January 14, 2008 at 5:02 AM, Anonymous Anonymous نوشته...

سلام آقای رضاوند
حالتون چطوره؟
چقدر دیر به دیر به ما سر میزنید؟!!
به هر حال خوشحالم بعد از یک مدت طولانی برگشتین.دلمون براتون تنگ شده بود.
متن زیبایی بود.ممنونم.
خوشحال میشم بیشتر به ما سر بزنید
.
در پناه حق

یا علی

 
در January 14, 2008 at 11:44 PM, Anonymous Anonymous نوشته...

سلام
.
خوش اومدي
.

 
در January 15, 2008 at 4:07 PM, Anonymous Anonymous نوشته...

میثم عزیز سلام
نه خسته!
کلی خوشحال شدم از آپ کردنت
البته از یاد من نرفته بودی. هر چند وقت یبار میومدم سر میزدم و نبود

باز هم منتظرم
شاد زی

 
در January 19, 2008 at 6:32 PM, Anonymous Anonymous نوشته...

salam
be rozam va montazeret

 
در January 19, 2008 at 6:55 PM, Anonymous Anonymous نوشته...

سلام . خوشحالم اومدی . یه کم دسترسیم به اینترنت سخت شده . تا یه هفته دیگه بیشتر میان اینترنت . مطلبتم خوندم .

 
در January 20, 2008 at 12:50 PM, Anonymous Anonymous نوشته...

سلام
کسی که اولش
میم
آخرش
میم
.
میثم
.
.
توی وبلاگ مریم باز پیدات کردم
.
.
.
در پناه همون همیشه خدا
باش و بمون
.
.
.

 
در January 26, 2008 at 12:08 PM, Anonymous Anonymous نوشته...

سلام دادش. چطوری؟
میثم به روزکی هستم!
پیروز

 
در January 30, 2008 at 3:28 PM, Anonymous Anonymous نوشته...

نیستی میثم....بیا منتظرم

 
در January 30, 2008 at 3:33 PM, Anonymous Anonymous نوشته...

نیستی میثم باز که....

 
در February 1, 2008 at 5:28 AM, Anonymous Anonymous نوشته...

...

 
در February 8, 2008 at 8:18 PM, Anonymous Anonymous نوشته...

سلام، بعداز يک مدت طولاني آپ کردید،اميدوارم اينقدر غيبتتون طولاني نشه. منتظر آمدنتان.

 
در February 19, 2008 at 10:44 AM, Anonymous Anonymous نوشته...

سلام میثم عزیز
یادمه یه روزهای به من میگفتی بی معرفت..تو هم یادته؟اما من اینو نمیگم میگم خوشحالم که زیبایی های زندگیت اونقدر زیاد شده که شاید مجالی برای قدیمی تر ها نداشته باشی..خوشحالم که برگشتی..خیلی وقت بود منتظرت بودم

 
در February 25, 2008 at 4:30 PM, Anonymous Anonymous نوشته...

کجایی میثم؟ خیلی وقته آپ نکردی خودتم نیستی ؟؟؟

 

Post a Comment


 لوگوي دوستان


 استاد اخوان ثالث

 خبرنامه





Powered by WebGozar